Наказ №НОН/237/2023 від 06.07.2023 "Про введення в дію нових освітніх програм університету та закріплення їх за структурними підрозділами"

Завантажити оригінали документівРозмір
PDF icon 2023_HOH-237.pdf242.93 КБ

На виконання рішень Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського від 3 липня 2023 р. (протокол № 7) та у зв’язку з наказом МОЗ від 16.05.2023 № 890 «Про затвердження переліків спеціалізацій підготовки здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальностями 223 Медсестринство, 227 Терапія та реабілітація»

НАКАЗУЮ:

1. Ввести в дію з 2023/2024 навчального року нові освітні програми:

1) «Аналітика соціальних даних» - освітньо-наукова програма підготовки здобувачів ступеня магістра зі спеціальності 054 Соціологія;

2) «Спеціальні системи електронних комунікацій» - освітньо-професійна програма підготовки здобувачів ступеня бакалавра зі спеціальності 172 Електронні комунікації та радіотехніка;

3) «Спеціальні системи електронних комунікацій» - освітньо-професійна програма підготовки здобувачів ступеня магістра зі спеціальності 172 Електронні комунікації та радіотехніка;

4) «Спеціальні системи електронних комунікацій» - освітньо-наукова програма підготовки здобувачів ступеня доктора філософії зі спеціальності 172 Електронні комунікації та радіотехніка.

2. ....
3 .....

4. Керівникам структурних підрозділів, які відповідальні за підготовку здобувачів вищої освіти за відповідними освітніми програмами, забезпечити наявність на сайтах підрозділів актуальної інформації для вступників про освітні програми.

5. Департаменту організації освітнього процесу забезпечити розміщення скан-копій описів освітніх програм на сайті університету osvita.kpi.ua у розділі «Освітні програми».

6. Контроль за виконанням наказу покласти на проректора з навчальної роботи Мельниченка A.A.

Ректор Михайло ЗГУРОВСЬКИЙ

Четвер, Липень 6, 2023 - 00:15

Якщо ви помітили помилку, виділіть слово, що містить цю помилку та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо за вашу допомогу

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.