| Долучення | Розмір | 
|---|---|
| 10_5-59.doc (43 КБ) | 43 КБ | 
З метою підвищення рівня організації оздоровлення та відпочинку студентів, аспірантів НТУУ “КПІ” у період літніх відпусток та канікул на виконання наказу № 4-107 від 25.05.09р. «Про оздоровлення і відпочинок студентів та аспірантів НТУУ“КПІ” та на виконання наказу МОН України № 1078 від 27.11.2008р. «Про затвердження заходів, спрямованих на реформування системи фізичного виховання учнів та студентської молоді у навчальних закладах України» в частині удосконалити систему оздоровлення та реабілітації студентської молоді,
ПРОПОНУЮ:
1.	Деканам/директорам факультетів/інститутів взяти під персональну відповідальність питання оздоровлення студентів, аспірантів факультету/інституту у літньому оздоровчому сезоні 2010 року.
2.	Деканам/директорам факультетів/інститутів, голові  профспілкового комітету студентів Гаврушкевичу А.Ю. (за згодою) та голові Студентської ради НТУУ „КПІ” Десятову О.М. (за згодою) з метою наповнення баз відпочинку «Маяк», «Глобус», «Політехнік» студентами та аспірантами університету:
•	провести до 01 червня 2010 року спільні збори  старост та профоргів груп, з метою роз’яснення механізму формування та затвердження рейтингово-резервних списків;
•	до 03 червня 2010 року в Департамент з навчально-виховної роботи та Профспілкового комітету студентів НТУУ «КПІ» подати затверджені рейтингово-резервні списки розподілу путівок між студентами та аспірантами факультетів/інститутів;
•	довести до студентів, аспірантів встановлений термін придбання путівок за  рейтингом з 07 червня 2010 р. до 18 червня 2010 р. на І зміну «ОК «Маяк» і до 02 липня 2010 р. на решту змін;
•	проінформувати студентів та аспірантів, що з 05 липня 2010 р. та з 21 червня 2010 р. для І зміни «ОК «Маяк» не викуплені путівки з рейтингового списку реалізуються студентам, аспірантам відповідного факультету/інституту, які включені до резервного списку;
•	призначити відповідальних осіб за здійснення необхідних заходів щодо забезпечення використання квот на оздоровлення студентів та аспірантів  у повному обсязі.
3.	Департаменту економіки і фінансів університету організувати видачу путівок згідно виділених квот на факультети/інститути у кімнаті №111 головному корпусі.
4.	Керуючому справами Бабенку А.І. довести це розпорядження до керівників структурних підрозділів університету.
5.	Контроль за виконанням покласти на проректора з науково-педагогічної роботи (навчально-виховна робота) Варламова Г.Б.
Ректор М.З.Згуровський