Наказ №НОН/176/2023 від 24.05.2023 "Про проведення Дня відкритих дверей КПІ ім. Ігоря Сікорського КПІАбітFest 27 травня 2023 року"

Завантажити оригінали документівРозмір
PDF icon 2023_HOH-176.pdf646.69 КБ

З метою активізації профорієнтаційної роботи з вступниками, залучення їх до навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського,

НАКАЗУЮ:

1. Провести День відкритих дверей КПІ ім. Ігоря Сікорського КПІАбітFest (далі - КПІАбітFest ) 27 травня 2023 року.

Місце проведення - Науково-технічна бібліотека ім. Г.І. Денисенка.

Час проведення - з 08.30 до 17.00:

- з 08:30 - підготовка робочих локацій факультетів/НН інститутів в холах бібліотеки;

- 09:00 - 15:00 - робота локацій (майстер-класи, презентації, тематичні конкурси, інформація про навчальні підрозділи, розповсюдження профорієнтаційних матеріалів), консультаційних та інформаційних пунктів;

- 10:00 - 14:30 - виступи та презентації факультетів/НН інститутів в залах: №4.2, №4.4, №6.2;

- 15:00-17:00 - демонтаж робочих локацій факультетами/інститутами.

2. Призначити головою Організаційного комітету КПІАбітFest проректора з навчально-виховної роботи Наталію Семінську.

3. Затвердити склад Організаційного комітету КПІАбітFest (Додаток 1).

4. Начальнику відділу професійної орієнтації - Центр розвитку кар’єри Наталії Пожарській:

4.1 Розробити програму проведення КПІАбітFest (Додаток 2).

4.2 Розробити схему розміщення (локації) факультетів/НН інститутів (Додаток 3).

4.3 Здійснювати координацію всіх учасників заходу.

4.4 Забезпечити інформування закладів освіти щодо проведення КПІАбітFest.

4.5 Організувати попередню реєстрацію учасників заходу.

4.6 Організувати роботу медичного пункту під час проведення заходу.

4.7 Забезпечити відвідувачів друкованими інформаційними матеріалами щодо вступу та навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського.

5. Начальнику відділу супроводження порталу університету Наталії Цуриній розмістити інформацію про проведення KПІАбітFest на сайті університету.

6. Директору Науково-технічної бібліотеки ім. Г.І. Денисенка Оксані Бруй сприяти організації та проведення KПІАбітFest в приміщенні бібліотеки:

6.1. Надати приміщення для представлення факультетів/НН інститутів (холи бібліотеки), для проведення презентацій (зали 4.2, 4.4 та 6.2) та необхідне обладнання для проведення КПІАбітFest

6.2. Забезпечити доступ до підключення електропостачання учасників КПІАбітFest

7. Відповідальному секретарю Приймальної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського Сергію Мураховському:

7.1 Підготувати презентацію для вступників щодо умов прийому до КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2023 році.

7.2 Забезпечити інформування вступників про проведення КПІАбітFest на сайті Приймальної комісії.

8. Проректору з адміністративної роботи Вадиму Кондратюку:

8.1 Організувати доступ представників факультетів/НН інститутів до приміщення Науково-технічної бібліотеки ім. Г.І. Денисенка з 08:30 до 17:00 та відвідувачам - з 09:00 до15:00.

8.2 Забезпечити постачання напруги для роботи локацій факультетів/НН інститутів згідно схеми розміщення (Додаток 3).

8.3 Забезпечити охорону громадського порядку та збереження матеріальних цінностей під час проведення KПІАбітFest.

8.4 Здійснити контроль за санітарним станом території та приміщень під час проведення КПІАбітFest

8.5 Забезпечити вільний доступ відвідувачам та працівникам університету до укриттів на території університету.

9. Директору Державного політехнічного музею Наталії Писаревській організувати проведення екскурсії для відвідувачів KПІАбітFest.

10. Директору Навчально-наукового центру інноваційного моніторингу якості освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського Марії Перестюк:

10.1 Забезпечити необхідними технічними засобами локацію виступів спікерів.

10.2 Інформувати про проведення KПІАбітFest на інформаційних ресурсах університету та слухачів підготовчих курсів.

10.3 Забезпечити наявність інформаційних матеріалів системи до університетської підготовки КПІ ім. Ігоря Сікорського для розповсюдження серед відвідувачів.

10.4 Організувати роботу локації Підготовчих курсів у приміщенні Науково-технічної бібліотеки ім. Г.І. Денисенка відповідно до схеми розміщення учасників з 9:30 до 15:00.

10.5 Організувати фото- та відео- зйомку (з виконанням подальшого монтажу та створенням відеоролика).

11. Деканам факультетів, директорам навчально-наукових інститутів:

11.1 Дати доручення відповідальним працівникам щодо їх участі та підготовки необхідних інформаційних матеріалів та експонатів факультету/НН інституту, а також всілякої підтримки проведення КШАбітЕевО

11.2 Забезпечити розміщення інформації про проведення КПІАбітБеБІ на Інтернет ресурсах факультету/НН інституту.

11.3 Організувати роботу локації факультету/НН інституту.

11.4 Забезпечити участь студентів-волонтерів у проведенні КПІАбітFest з 9:00 до 16:00 для організації роботи локації та допомоги вступникам.

12. Головному бухгалтеру Людмилі Субботіній забезпечити фінансування відповідно до кошторису витрат (Додаток 4).

13. Контроль за виконання наказу покласти на проректора з навчально-виховної роботи Наталію Семінську.

Ректор Михайло ЗГУРОВСЬКИЙ

Середа, Травень 24, 2023 - 12:30

Якщо ви помітили помилку, виділіть слово, що містить цю помилку та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо за вашу допомогу

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.