НОД/540/24 ВІД 19.07.2024 Про особливості організації освітнього процесу в осінньому семестрі 2024/2025 навчального року у змішаному режимі

Завантажити оригінали документівРозмір
Package icon 2024_HOD-540.zip830.55 КБ

Відповідно до рішень Вченої ради університету від 24 червня 2024 року (протокол №6) та Адміністративної ради університету від 30 травня 2024 року, з метою забезпечення якісної фахової практичної підготовки здобувачів вищої освіти,

Н А К А З У Ю:

1. З 01 вересня 2024 року розпочати освітній процес у змішаному режимі зі здійсненням в очному режимі практичної підготовки (окремих видів занять, а також практик) у відповідності до наявної кількості місць в укриттях.

2. Деканам факультетів/директорам навчально-наукових інститутів у термін до 30 липня 2024 року надати до навчального відділу (Лемешко А.Д.) через СЕД «Мегаполіс» за формою (Додаток 1), пропозиції щодо переліку освітніх компонентів для освітніх програм, за якими практичну підготовку (окремі види занять, а також практик) планується здійснювати в очному режимі, відповідно до наявної кількості місць в укриттях.

3. Навчальному відділу (Лемешко А.Д.) у термін до 9 серпня 2024 року з врахуванням інформації, наданої згідно п.2, узагальнити перелік освітніх компонентів, за якими практичну підготовку (окремі види занять, а також практик) планується здійснювати в очному режимі.

4. Деканам факультетів/директорам навчально-наукових інститутів спільно з завідувачами кафедр та кураторами навчальних груп у термін до 12 серпня 2024 року розмістити на офіційних інформаційних ресурсах підрозділів (веб-сайти, телеграм- канали, Facebook-сторінки тощо) перелік освітніх компонентів, за якими практична підготовка (окремі види занять, а також практика) буде здійснюватися в очному режимі, та довести до здобувачів вищої освіти інформацію щодо особливостей реалізації освітнього процесу у змішаному режимі.

5. Деканам факультетів/директорам навчально-наукових інститутів спільно з завідувачами кафедр у термін до 14 серпня 2024 року сформувати та узгодити з навчальним відділом (Лемешко А.Д.) розклад занять з урахуванням наявної кількості місць в укриттях та рекомендацій Додатку 2.

6. Завідувачам кафедр у термін до 16 серпня 2024 року здійснити підготовчі заходи щодо здійснення очного режиму для окремих видів занять, зокрема забезпечити готовність лабораторій і обладнання для використання їх в освітньому процесі.

7. Проректору з адміністративної роботи (Кондратюк В.А.):

- до 22 липня 2024 року здійснити розподіл та закріплення за факультетами/навчально-науковими інститутами наявних місць в укриттях для одночасного перебування здобувачів вищої освіти, науково- педагогічних працівників та інших категорій працівників та довести відповідну інформацію деканам факультетів/директорам навчально- наукових інститутів (відповідальний – начальник відділу з питань цивільного захисту Нестеренко Ю.В.);

- до 22 липня 2024 року спільно з відповідальними особами за поселення на рівні факультетів/навчально-наукових інститутів розробити карту поселення з урахуванням наявної кількості місць в укриттях (відповідальний – директор студмістечка Царенок О.О.);

- до 16 серпня 2024 року спільно з відповідальними особами за поселення на рівні факультетів/навчально-наукових інститутів розробити та довести до здобувачів вищої освіти графік їх поселення (відповідальний – директор студмістечка Царенок О.О.);

- до 23 серпня 2024 року спільно з деканами факультетів/директорами навчально-наукових інститутів здійснити моніторинг та вжити необхідних заходів щодо укомплектування укриттів необхідним майном, інвентарем, іншими засобами та матеріалами для забезпечення нормальних умов життєдіяльності (відповідальний – начальник відділу з питань цивільного захисту Нестеренко Ю.В.);

- до 23 серпня 2024 року спільно з деканами факультетів/директорами навчально-наукових інститутів розробити рекомендовані маршрути прямування до укриттів та забезпечити наявність покажчиків переміщення за цими маршрутами, вивішених чи намальованих на видимих місцях та довести їх до відома учасників освітнього процесу (відповідальний – начальник відділу з питань цивільного захисту Нестеренко Ю.В.).

8. Науково-педагогічним працівникам на початку кожного заняття, які проводяться як в очному, так і в дистанційному режимах, довести до відома учасників освітнього процесу алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога”, зазначений в Додатку 1 наказу ректора від 04.08.2022 року № НУ/129/2022 «Про функціонування об’єктової підсистеми цивільного захисту університету під час правового режиму воєнного стану», а також іншими пунктами та додатками зазначеного наказу.

9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. ректора Олексій ЖУЧЕНКО

П'ятниця, Липень 19, 2024 - 12:45 to П'ятниця, Серпень 23, 2024 - 12:45

Якщо ви помітили помилку, виділіть слово, що містить цю помилку та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо за вашу допомогу

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.