Долучення | Розмір |
---|---|
2025_HOD-565.zip (691.51 КБ) | 691.51 КБ |
З метою забезпечення якісної підготовки здобувачів вищої освіти
Н А К А З У Ю:
1. З 01 вересня 2025 року розпочати освітній процес у змішаному режимі зі здійсненням окремих видів занять аудиторно в кампусі (відповідно до наявної кількості місць в укриттях), а також практик.
2. Відділу з питань цивільного захисту (Нестеренко Ю.В.):
- до 7 липня 2025 року здійснити розподіл та закріплення за факультетами/навчально-науковими інститутами наявних місць в укриттях для одночасного перебування учасників освітнього процесу та довести відповідну інформацію деканам факультетів/директорам навчально-наукових інститутів;
- до 25 серпня 2025 року спільно з деканами факультетів/директорами навчально-наукових інститутів розробити рекомендовані маршрути прямування до укриттів (забезпечивши наявність покажчиків переміщення за цими маршрутами) та довести їх до відома учасників освітнього процесу.
3. Деканам факультетів/директорам навчально-наукових інститутів:
- до 15 липня 2025 року затвердити та подати через СЕД «Мегаполіс» до навчального відділу (Лемешко А.Д.) службову за формою (Додаток 1) з додатком у форматі Excel (Додаток 2), перелік освітніх компонентів, викладання яких здійснюватиметься аудиторно в кампусі (далі - Перелік ОК), відповідно до наявної кількості місць в укриттях.
- до 1 серпня 2025 року опублікувати на офіційних інформаційних ресурсах підрозділів затверджений Перелік ОК, з метою інформування учасників освітнього процесу;
- спільно з завідувачами кафедр до 14 серпня 2025 року сформувати розклад занять з урахуванням рекомендацій (Додаток 3), наявної кількості місць в укриттях та погодити його з навчальним відділом університету.
4. Директору студмістечка (Ліщенко В.М.):
- до 7 липня 2025 року розробити та довести до Ради з поселення карту поселення в гуртожитки з урахуванням наявної кількості місць в укриттях;
- до 15 липня 2025 року створити Google-форму для збору та обробки заяв здобувачів вищої освіти на поселення;
- до 22 серпня 2025 року спільно з факультетами/навчально-науковими інститутами довести до здобувачів вищої освіти графік їх поселення.
5. Відповідальному секретарю приймальної комісії Сергію МУРАХОВСЬКОМУ сприяти поширенню інформації про Google-форму для збору та обробки заяв здобувачів вищої освіти на поселення серед вступників.
6. Раді з поселення:
- до 8 серпня 2025 року затвердити розподіл місць для поселення між факультетами / навчально-науковими інститутами;
- до 18 серпня 2025 року затвердити рейтингові списки здобувачів вищої освіти на поселення до гуртожитків.
7. Проректору з адміністративно-фінансової роботи (Манзюк С.А.) до 25 серпня 2025 року спільно з деканами факультетів/директорами навчально-наукових інститутів здійснити моніторинг та вжити необхідних заходів щодо укомплектування укриттів необхідним майном, інвентарем, іншими засобами та матеріалами для забезпечення належних умов перебування в укриттях.
8. Завідувачам кафедр до 25 серпня 2025 року здійснити підготовчі заходи щодо проведення занять в аудиторіях кампусу, зокрема забезпечити готовність лабораторій і обладнання для використання їх в освітньому процесі.
9. Науково-педагогічним працівникам на початку кожного заняття, які проводяться як в очному, так і в дистанційному режимах, інформувати здобувачів вищої освіти алгоритм дій за сигналом цивільного захисту “Повітряна тривога” (див. Додаток 1 наказу ректора від 04.08.2022 року № НУ/129/2022 «Про функціонування об’єктової підсистеми цивільного захисту університету під час правового режиму воєнного стану»).
10. Контроль за виконанням наказу покласти на проректора з навчальної роботи Желяскову Т.М.
Ректор
Анатолій МЕЛЬНИЧЕНКО