http://document.ntu-kpi.kiev.ua/node/236
1. Загальні положення
1.1. Архітектурно-проектна технічна рада НТУУ "КПІ" (далі – Рада) створюється наказом ректора університету з метою упорядкування питань щодо розгляду і попереднього погодження проектної документації на будівництво і ремонт об'єктів та благоустрою території університету, попередження випадків стихійного перепланування існуючих приміщень, складання необґрунтованих завдань на проектування нових об'єктів, або на ремонт існуючих, а також підвищення вимог щодо якості та збереження проектно-кошторисної документації, виконаної проектними організаціями та підрозділами університету для будівництва, реконструкції або капітального ремонту об'єктів матеріально-технічної бази університету.
1.2. Усі зміни в майновому комплексі університету, пов'язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтно-будівельними роботами, встановленням малих споруд, благоустроєм території мають узгоджуватись з архітектурно-проектною технічною Радою і затверджуватися ректором (проректором) університету.
1.3. Рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Статутом університету, цим Положенням, а також іншими нормативними актами.
2. Основні завдання Ради
2.1. Рада виконує наступні функції:
– розгляд, погодження та направлення на затвердження передпроектних пропозицій усіх технічних завдань на проектування у відповідності з чинним законодавством;
– розгляд і попереднє погодження проектної документації на стадіях "Ескізний проект", "Проект", "Робочі креслення" на будівництво нових, реконструкцію або капітальний ремонт існуючих об'єктів університету;
– розгляд і погодження пропозицій структурних підрозділів, орендарів та інших користувачів матеріально-технічної бази університету щодо перепланування існуючих приміщень;
– розгляд і погодження пропозицій щодо заходів по благоустрою території, в тому числі паркової зони університету;
– розгляд і погодження проектних пропозицій стосовно виконання робіт по реконструкції і капітальному ремонту баз відпочинку університету;
– розгляд і погодження пропозицій сторонніх організацій щодо розміщення на території університету і окремих об'єктах рекламних щитів, банкоматів та інше;
– здійснює контроль за своєчасною передачею підрозділами університету в архів на постійне зберігання основних розділів проектно-кошторисної документації на існуючі об'єкти, їх капітальний ремонт або реконструкцію, а також на заново побудовані об'єкти, за передачею в архів державних документів про виділення університету земельних ділянок у постійне користування, або закріплення їх на час проектування нових об'єктів, офіційних матеріалів топографічних та геологічних обстежень земельних ділянок університету, матеріалів Бюро технічної інвентаризації, експертних обстежень та інше;
2.2. Рада має право приймати (ухвалювати) рішення щодо питань в межах даного положення і передавати їх на розгляд ректорату університету.
3. Структура Ради
3.1. До складу Ради входять штатні інженерно-технічні співробітники та архітектори університету відповідного фаху.
3.2. Очолює Раду голова – проректор з науково-педагогічної роботи, який відповідає за адміністративно-господарську діяльність та розвиток матеріальної бази університету.
3.3. Голова Ради організовує роботу відповідно до плану.
3.4. Для забезпечення організаційно-аналітичної роботи та діловодства Голова Ради призначає секретаря Ради з числа складу Ради.
3.5. Основною формою роботи Ради є розгляд проектних пропозицій з попереднім обстеженням, при необхідності, відповідних об'єктів з наступним обговоренням і прийняттям рішень на засіданнях, які проводяться в міру необхідності, але не рідше як один раз на тиждень.
3.6. Рішення Ради оформляються протоколами, які підписуються Головою та секретарем Ради.