Завантажити оригінали документів | Розмір |
---|---|
08_4-20.doc | 65.5 КБ |
З метою перевірки інформації в базі даних ПС „ВКД” та включення додаткових даних щодо співробітників НТУУ „КПІ”:
Н А К А З У Ю :
1. Керівникам структурних підрозділів (деканам факультетів, директорам інститутів, керівникам департаментів) вирішити питання про призначення відповідальної особи за документообіг у підрозділі шляхом перерозподілу функціональних обов’язків.
2. Покласти на відповідальну за документообіг у підрозділі особу обов’язки щодо підготовки, оформлення та зберігання інформації, в тому числі необхідних для електронної бази НТУУ „КПІ”.
3. Керівникам структурних підрозділів надати інформацію про призначення відповідальних осіб (копію розпорядження) до 11.02.2008 р. начальнику ВКД (кім. № 105 1 корпусу) тел. 236-41-66.
4. Директору КБ інформаційних систем Савицькому А.Й. в термін до 14 лютого 2008 р. організувати та провести семінар щодо використання в підрозділах НТУУ „КПІ” програмного модуля підсистеми ВКД „Генерація наказів про встановлення нових посадових окладів”
5. Керівникам структурних підрозділів забезпечити явку на семінар відповідальних осіб за використання програмного модуля „Генерація наказів про встановлення нових посадових окладів”, заповнення та збереження інформації в файлі.
6. Керівникам структурних підрозділів надати інформацію в електронному вигляді (Додаток № 1) відповідним інспекторам ВКД до 15 лютого 2008 року (НДЧ (Додаток 1-1), учбово-допоміжний персонал (Додаток 1-2) – кім.118, професорсько-викладацький склад (Додаток 1-3) – кім.114, адміністративно-господарський (Додаток 1-4) – кім. 105 1 корпусу).
7. Начальнику ВКД довести даний наказ до відома керівників структурних підрозділів.
8. Контроль за виконанням наказу покласти на керуючого справами та першого проректора Ю.І.Якименка.
Ректор М.З.Згуровський