Завантажити оригінали документів | Розмір |
---|---|
12_4-444.pdf | 160.37 КБ |
виконання вимог Наказу Міністра освіти і науки України № 17 від 14.01.2004 року з метою реалізації Постанови Кабінету Міністрів України №1432 від 26.10.2001 року “Про порядок проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру” для уточнення плану евакуації студентів і співробітників університету та з метою організованого проведення евакуаційних заходів на випадок надзвичайних ситуацій і в особливий період,
Н А К А З У Ю:
1. Створити евакуаційну комісію НТУУ “КПІ”.
2. Комісії свою діяльність здійснювати згідно Положення про евакуаційну комісію НТУУ “КПІ” (наказ НТУУ “КПІ” від 19.12.2006 р. № 4-358).
3. Покласти на евакуаційну комісію планування та практичне виконання евакуаційних заходів щодо організованої евакуації працівників та студентів університету, вивезення майна із районів можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного екологічного характеру у випадку виникнення безпосередньої загрози життю працівників та студентів.
На період виконання евакуаційних заходів голові комісії оперативно підпорядковуються керівники інститутів, факультетів та інших структурних підрозділів.
4. До складу евакуаційної комісії призначити:
а) головою комісії – проректора з науково-педагогічної роботи (навчально-виховна робота) ВАРЛАМОВА Г.Б.;
заступником голови – начальника відділу навчально-виховної роботи СЕМІНСЬКОГО О.О.
секретарем евакокомісії – інженера 1 категорії штабу цивільної оборони СУПКАРЬОВА М.О.
2
б) група зв’язку та оповіщення:
керівником групи – директора науково-технічного об’єднання “КПІ-
ТЕЛЕКОМ” ІЛЛЯШЕНКА А.М.; телефоністами – СУРНІНУ В.М.,
КУЗЬМЕНКО С.В., МОСЕСОВУ Л.О.
в) група обліку евакуйованих:
керівником групи – методиста вищої категорії навчального відділу
ДОВГОПОЛОГО В.Є.;
заступником керівника групи – старшого інспектора відділу кадрів
ЛИСЕНКО Н.М.
членами групи: старшого інспектора відділу обліку студентів
САЛОЇД Н.А., старшого інспектора відділу обліку викладацького складу
ЧИРКО Н.М., старшого інспектора відділу обліку учбово-допоміжного складу
ЗАЄЦЬ М.І., старшого інспектора відділу обліку науково-дослідного складу
СОКОЛОВУ Т.І., старшого інспектора відділу обліку адміністративно-
господарського складу ЛЯННУ О.В.
г) група збору і відправлення евакуйованих:
керівником групи – начальника військово-мобілізаційного відділу
ПАЮНА В.А.
заступником керівника групи – директора студмістечка ІЩЕНКА О.А
членами групи: заступника голови профспілкового комітету співробітників
ШЕЙКО О.І., старшого інспектора відділу кадрів МЕЛЬНИЧЕНКО З.І.,
старшого інспектора військово-мобілізаційного відділу КУЖЕЛЬ Т.В., старшого
інспектора військово-мобілізаційного відділу МЕЛЬНИЧУК С.В., старшого
інспектора військово-мобілізаційного відділу РУДЮК С.І.
д) начальниками евакогруп структурних підрозділів університету:
Видавничо-поліграфічного інституту – Клименка І.М.;
Військового інституту телекомунікацій і інформатизації – Ткаченка Д.В.;
Інституту енергозбереження та енергоменеджменту – Погребного В.В.;
Інституту телекомунікаційних систем – Слюсара В.С.;
Механіко-машинобудівного інституту – Бондара М.М.
Фізико-технічного інституту – Кондакова В.О.;
Зварювального факультету – Гринюка А.М.;
Інженерно-фізичного факультету – Іванченка Д.В.;
Інженерно-хімічного факультету – Бригинець В.М.;
Приладобудівного факультету – Мураховського С.А.;
Радіотехнічного факультету – Ткачук Є.М.;
Теплоенергетичного факультету – Бутовського Л.С.;
Факультету авіаційних і космічних систем – Вікаренко В.С.;
Факультету біотехнології і біотехніки – Красицького І.Ю.;
Факультету електроенерготехніки та автоматики – Матвєєнка Ю.П.;
Факультету електроніки – Хижняк Т.А.;
Факультету інформатики та обчислювальної техніки – Моргаля О.М.
Факультету лінгвістики – Бондаренко Т.Б.;
Факультету менеджменту та маркетингу – Войтка С.В.;
Факультету прикладної математики – Дрозденка О.М.;
3
Факультету соціології і права – Піхоровича В.Д.;
Міжуніверситетського медико-інженерного факультету –
Кондратовича А.Б.;
Фізико-математичного факультету – Матвейчука О.В.;
Хіміко-технологічного факультету – Племяннікова М.М.
е) група забезпечення зустрічі та розміщення евакуйованих:
керівником групи – заступника начальника навчального відділу ПРИХОДЬКО О.В.
заступником керівника групи – заступника директора студмістечка БОРОЗДИХ В.Н.
членами групи: старшого методиста навчального відділу ОЛЕЙНІЧЕНКО С.І., старшого інспектора штабу ЦЗ ПРОЗОРОВСЬКУ Л.В.., завідувача студентської поліклініки ШАМАРДАКА М.В., старшу медсестру студентської поліклініки ТИТАРЕНКО М.І., заступника директора студмістечка з поселення ЛЕВЧЕНКО Л.І., начальника господарчого відділу ТКАЧЕНКА О.М., провідного інженера з інформаційного забезпечення профспілкового комітету співробітників БЕЗУГЛОГО М.О.
ж) група вивезення майна та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу:
керівником групи – начальника управління господарських робіт БРАГИНЦЯ Р.В.
заступником групи – заступника директора автотранспортного підприємства САВЧУКА А.В.
членами групи: начальника відділу технічних засобів навчання навчально-методичного управління ЛАЗАРЕНКА В.В., завідувача архівом ЯСІНЕЦЬКУ В.А., завідувача господарства науково-технічної бібліотеки ШІЛІНА О.Б., старшого інспектора загального відділу ХОМ’ЯК О.О., бухгалтера І категорії відділу обліку матеріальних цінностей КОРОБКОВУ А.М. заступника директора Центру культури і мистецтв КОЛМИКОВА М.М., головного інженера Державного політехнічного музею ЯЩУКА П.П.
5. Встановити терміни збору і готовності до роботи евакуаційної комісії:
у робочий час – 30 хв.
у не робочий час – 1 год. 30 хв.
6. Заняття з особовим складом евакуаційної комісії проводити 12 годин на рік шляхом практичного відпрацювання функціональних обов’язків, а також залученням до участі у штабному об’єктовому тренуванні цивільної оборони університету.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника ЦЗ університету ЯКИМЕНКА Ю.І.
Начальник цивільного захисту університету
Ректор М.З. ЗГУРОВСЬКИЙ