Наказ №НОД/362/25 від 25.04.2025 р. "Про планування та організацію освітнього процесу 2025/2026 н.р.

Завантажити оригінали документівРозмір
Package icon 2025_HOD-362.zip2.88 МБ

З метою якісної та своєчасної підготовки до нового навчального року, з урахуванням рішення Вченої ради від 14.04.2025 протокол №4 та відповідно до чинного законодавства

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити перелік документів щодо планування та організації освітнього процесу у 2025/2026 навчальному році (Додаток 1) та склад комісії університету (Додаток 2) для перевірки готовності факультетів, навчально-наукових інститутів (далі - навчальні підрозділи) до нового навчального року.
2. Комісії університету (Додаток 2) здійснити перевірку готовності навчальних підрозділів до нового навчального року.
3. Департаменту організації освітнього процесу (Желяскова Т.М.):
3.1. Забезпечити загальну організацію освітнього процесу 2025/2026 н.р. на факультетах, в навчально-наукових інститутах відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського та з урахуванням рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
3.2. Координувати роботу факультетів, навчально-наукових інститутів, випускових кафедр щодо планування та організації освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського впродовж 2025/2026 н.р. з використанням впроваджених в університеті інформаційних систем, зокрема: «Автоматизована система планування і адміністрування освітнього процесу» (далі - АС «myKPI»), ІС «Електронний кампус» та автоматизованої системи «Деканат» (далі - АС «Деканат»).
3.3. Здійснювати контроль за діяльністю навчальних підрозділів щодо інформаційного та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу 2025/2026 н.р. відповідно до вимог нормативних документів, зокрема: Положення про дистанційне навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського, Положення про розробку та сертифікацію дистанційних курсів в КПІ ім. Ігоря Сікорського, Положення про сертифікацію інформаційно-комунікаційних ресурсів в КПІ ім. Ігоря Сікорського.
3.4. Спільно з керівниками навчальних підрозділів здійснювати контроль за виконанням індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії.
4. Департаменту забезпечення якості освітнього процесу (Безуглий М.О.):
4.1. Координувати роботу кафедр щодо розрахунку обсягу навчального навантаження кафедр та планування навчального навантаження педагогічних та науково-педагогічних працівників (далі - ПП та НПП) кафедр у 2025/2026 н.р. з використанням АС «myKPI» відповідно до чинних нормативних документів університету.
4.2. Після отримання обсягів фінансування від МОН України спільно з планово-фінансовим відділом (Броницька М.В.) відповідно до існуючих нормативних документів КПІ ім. Ігоря Сікорського розрахувати на основі показників освітньої, наукової та міжнародної діяльності підрозділів фонди заробітної плати для формування штатних розписів на 2025/2026 н.р. і довести їх на кожну кафедру університету.
5. Департаменту навчально-виховної роботи (Дзикович О.В.):
5.1. Спільно з факультетами та навчально-науковими інститутами здійснювати контроль за виконанням індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра та магістра.
5.2. Інформувати учасників освітнього процесу про дати календарних контролів, семестрового контролю, ліквідації академічної заборгованості.
5.3. Контролювати своєчасність та правильність підготовки наказів, що визначають рух контингенту першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти впродовж навчального року.
5.4. Забезпечувати ознайомлення студентів 1 курсу, переведених та поновлених студентів старших курсів з нормативною базою університету, яка регламентує освітній процес.
5.5. Контролювати своєчасність та правильність виконання процедури відшкодування коштів, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців, студентами, що повторно зараховані на перший курс навчання.
6. Центру міжнародної освіти департаменту міжнародного співробітництва (Приходько І.О.):
6.1. Спільно з факультетами та навчально-науковими інститутами здійснювати контроль за виконанням індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти (іноземних громадян) ступеня бакалавр, магістр та доктор філософії (далі - іноземні студенти/аспіранти).
6.2. Інформувати іноземних студентів/аспірантів про дати календарних контролів, семестрового контролю, ліквідації академічної заборгованості з урахуванням особливостей прийому іноземних громадян на навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського та організації їх освітнього процесу.
6.3. Забезпечити своєчасність підготовки наказів, що визначають рух контингенту іноземних студентів/аспірантів впродовж навчального року.
6.4. Забезпечувати ознайомлення іноземних студентів/аспірантів 1 курсу та переведених чи поновлених на старші курси з нормативною базою КПІ ім. Ігоря Сікорського, яка регламентує освітній процес.
6.5. Спільно з Управлінням бухгалтерського обліку і звітності та з навчальними підрозділами контролювати своєчасність надходження коштів за надані іноземним студентам/аспірантам освітні послуги відповідно до Договору про надання освітніх послуг.
6.6. Спільно з навчальними підрозділами контролювати вчасне проходження процедури визнання документів про освіту на підставі яких здійснювався прийом іноземних громадян на навчання (відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05 травня 2015 року № 504, у редакції наказу МОНУ від 05 вересня 2022 року № 784, процедура визнання здійснюється впродовж першого року навчання здобувача вищої освіти).
7. Управлінню бухгалтерського обліку та звітності (Заїць К.М.) розподіляти та перераховувати підрозділам надходження за надані здобувачам вищої освіти (іноземним громадянам) ступеня бакалавр, магістр та доктор філософії освітні послуги відповідно до затвердженої структури використання коштів.
8. Проректору з адміністративно-фінансової роботи (Манзюк С.А.) спільно з проректором з науково-педагогічної роботи (з розвитку інфраструктури) (Мирончук О.Ю.) забезпечити належний рівень цивільного захисту учасників освітнього процесу, охорони праці, пожежної безпеки, санітарії у навчальних корпусах та приміщеннях університету з оформленням відповідних дозвільних документів.
9. Інституту післядипломної освіти (Малюкова І.Г.):
9.1. Спільно з навчальними підрозділами забезпечити планування та організувати у 2025/2026 н.р. проведення підготовки здобувачів вищої освіти, які здобувають другу вищу освіту відповідно до вимог цього наказу та нормативних документів університету, що регламентують провадження освітнього процесу.
9.2. Здійснювати технічне та інформаційно-технологічне забезпечення, організацію та підтримку платформи дистанційного навчання «Сікорський».
9.3. Забезпечити можливість підвищення рівня володіння англійською мовою викладачів, які викладають для здобувачів вищої освіти в окремих англомовних групах.
10. Директорам навчально-наукових інститутів, деканам факультетів:
10.1. Організувати своєчасне розроблення документів щодо планування та організації освітнього процесу з підготовки здобувачів вищої освіти (включно з іноземцями) в КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2025/2026 н.р. згідно з вимогами, визначеними цим наказом.
10.2. Забезпечити формування (генерування) на 2025/2026 н.р. індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти (включно з іноземцями) з урахуванням обраних ними дисциплін відповідно до Положення про індивідуальний навчальний план здобувача вищої освіти в КПІ ім. Ігоря Сікорського з використанням АС «myKPI». Врахувати в індивідуальних навчальних планах здобувачів вищої освіти дисципліни, з яких їм надано право на повторне вивчення, а також дисципліни академічної різниці.
10.3. Планувати у розкладі занять студентів другого та старших курсів як мінімум один день аудиторних занять на тиждень з викладання дисциплін вільного вибору. Планувати у розкладі занять аспірантів першого та другого року навчання, як правило, один-два дні аудиторних занять на тиждень з урахуванням обсягу освітньої складової освітньо-наукової програми.
10.4. Передбачити у розкладі занять можливість планування аудиторних занять із залученням представників компаній-партнерів з метою проведення професійно-орієнтованих зустрічей, спрямованих на забезпечення необхідного рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти з урахуванням актуальних тенденцій розвитку економіки.
10.5. Під час складання розкладу для здобувачів вищої освіти заочної форми навчання забезпечити врахування вимог законодавства (частина третя статті 49 Закону Про вищу освіту) щодо тривалості періоду між навчальними заняттями та контрольними заходами, що не може бути меншим, ніж один місяць.
10.6. Врахувати, що прийняття Вченою радою навчального підрозділу рішення щодо проведення практики (переддипломної, науково-дослідної тощо) в дистанційному режимі передбачає наявність відповідного інформаційно-методичного забезпечення (затверджені окремі робочі програми, навчальні видання / інструктивні матеріали щодо проведення практики в дистанційному режимі). Відповідне інформаційно-методичне забезпечення має бути своєчасно доведено до відома здобувачів вищої освіти.
10.7. Сприяти проведенню комплексу заходів щодо адаптації студентської молоді до практичної діяльності, вирішення питань пов’язаних із працевлаштуванням випускників, відповідно до Положення про систему сприяння працевлаштуванню здобувачів вищої освіти та випускників КПІ ім. Ігоря Сікорського та здійсненню моніторингу їх кар’єрних траєкторій.
10.8. Забезпечити своєчасне внесення до АС «Деканат» результатів семестрового контролю здобувачів вищої освіти за всіма рівнями вищої освіти.
10.9. Забезпечити своєчасне формування проєктів наказів по руху контингенту студентів першого та другого рівнів вищої освіти (крім іноземців).
10.10. Забезпечити своєчасне подання документів до відділу аспірантури та докторантури для формування наказів, що стосуються підготовки аспірантів (крім іноземців) .
10.11. Забезпечити своєчасне подання документів до центру міжнародної освіти для формування наказів, що стосуються підготовки здобувачів вищої освіти з числа іноземців.
10.12. Забезпечити належне інформування студентів першого курсу, які раніше навчалися за державним замовленням у закладах вищої освіти, не завершили навчання на здобуття певного ступеню вищої освіти і зараховані у 2025 році до КПІ ім. Ігоря Сікорського для повторного здобуття вищої освіти за тим самим ступенем освіти за державним замовленням, щодо необхідності відшкодування до державного бюджету коштів, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців, та організувати належним чином процес відшкодування (окрім іноземців, які навчаються за кошти державного бюджету).
10.13. Забезпечити виконання доведених обсягів державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти у 2025/2026 н.р. на відповідному рівні вищої освіти.
10.14. До 22 серпня 2025 року провести перевірку готовності кафедр до нового навчального року та надати інформацію у формі службової через СЕД Мегаполіс до департаменту організації освітнього процесу.
10.15. До 27 червня 2025 року затвердити та подати до департаменту навчально-виховної роботи списки кураторів навчальних груп.
10.16. Під час організації роботи експертно-кваліфікаційних комісій з проведення конкурсного відбору науково-педагогічних працівників (далі - НПП) і укладання трудових договорів (контрактів):
■ враховувати відповідність кваліфікації претендента освітнім компонентам, які він буде забезпечувати;
■ враховувати результати діяльності за попередній період;
■ вносити персональні ключові показники ефективності у нові контракти;
■ врахувати Рекомендації щодо визначення строків укладання контрактів з науково-педагогічними працівниками (відповідно до рішення Вченої ради, протокол № 1 від 23.01.2023 р.)
https://osvita.kpi.ua/node/375.
10.17. Директору Інституту спеціального зв'язку та захисту інформації України (Пучков О.О.) забезпечити своєчасне розроблення документів щодо планування та організації освітнього процесу з підготовки здобувачів вищої освіти у 2025/2026 н.р. згідно з вимогами цього наказу та з врахуванням особливостей, специфіки та вимог Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації.
11. Головам науково-методичних комісій університету зі спеціальностей (НМКУ), гарантам освітніх програм, завідувачам випускових кафедр:
11.1. Відповідно до Положення про освітні програми в КПІ ім. Ігоря Сікорського та з урахуванням вимог та рекомендацій (Додаток 3, Додаток 4) організувати процедуру оновлення освітніх програм.
11.2. До 05 травня 2025 року із застосуванням АС «myKPI» згенерувати навчальні плани підготовки здобувачів вищої освіти прийому 2025 року за всіма формами здобуття освіти з урахуванням рекомендованого розподілу навчальних годин за освітніми компонентами (Додаток 5), типового графіку підготовки здобувачів вищої освіти (Додаток 6) та необхідності формування єдиної структури підготовки бакалаврів в межах 1 курсу навчання за відповідною спеціальністю.
11.3. До 07 травня 2025 року забезпечити подання оригіналів:
■ освітніх програм (згенерованих через АС «myKPI»), оновлених для здобувачів вищої освіти прийому 2025 року, до навчально-методичного відділу (кімнати 240, 240А корпус №1);
■ навчальних планів (згенерованих через АС «myKPI») підготовки здобувачів вищої освіти прийому 2025 року, до навчального відділу (кімнати 127, 117, 124 корпус №1).
12. Завідувачам кафедр:
12.1. Відпрацювати та в установлені терміни (Додаток 1) надати до навчального відділу ДООП та до відділу нормування та моніторингу навантаження професорсько-викладацького складу ДЗЯОП документи щодо планування освітнього процесу, за виконання яких відповідає завідувач кафедри.
12.2. Здійснювати постійний контроль за виконанням індивідуальних планів роботи ПП і НПП та умов діючих контрактів.
12.3. До 27 червня 2025 року розглянути та затвердити на засіданнях кафедр індивідуальні плани роботи ПП та НПП та робочі програми (силабуси) навчальних дисциплін, освітніх компонентів на 2025/2026 н.р., з урахуванням необхідності узгодження їх з методичними комісіями навчальних підрозділів, для яких викладається відповідна дисципліна.
12.4. До 30 червня 2025 року передати робочі програми (силабуси) навчальних дисциплін на кафедри, що відповідають за підготовку здобувачів вищої освіти (випускові кафедри).
12.5. До 16 серпня 2025 року привести у відповідність до нормативних документів ресурсне забезпечення освітнього процесу (кадрове, матеріально-технічне, навчально-методичне, інформаційне) за всіма рівнями вищої освіти.
12.6. Завідувачу кафедри української мови, літератури та культури ФЛ передбачити у силабусах нормативних дисциплін з української мови для здобувачів ступеня бакалавра прийому 2025 року викладання теми з академічної доброчесності та основ академічного письма обсягом 8 годин.
12.7. Завідувачам кафедри інформаційного, господарського та адміністративного права ФСП, кафедри інтелектуальної власності та приватного права ФСП і кафедри менеджменту підприємств ФММ передбачити у силабусах нормативних дисциплін з права для здобувачів ступеня бакалавра прийому 2025 року викладання теми з антикорупції обсягом 8 годин. Забезпечити погодження силабусу та змістовного наповнення відповідної теми з уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції.
12.8. На випускових кафедрах у відповідності до вимог стандартів вищої освіти та освітніх програм:
■ до 16 травня 2025 року згенерувати із застосуванням АС «myKPI» робочі навчальні плани (далі - РНП) підготовки здобувачів вищої освіти за всіма формами здобуття освіти відповідно до діючих навчальних планів відповідних років набору;
■ до 16 травня 2025 року із застосуванням АС «myKPI» забезпечити введення необхідної інформації для генерування інтегрованих навчальних планів підготовки здобувачів ступеня бакалавра зі скороченим терміном навчання прийому 2025 року з урахуванням вимог стандартів вищої освіти щодо обсягів кредитів ЄКТС для зарахування результатів попереднього навчання;
■ до 30 травня 2025 року для іноземних здобувачів ступенів бакалавр, магістр, доктор філософії, підготовка яких здійснюється англійською мовою, згенерувати із застосуванням АС «myKPI» навчальні плани та РНП англійською мовою;
■ у разі започаткування дуальної або дистанційної форми здобуття вищої освіти забезпечити розроблення окремих навчальних планів;
■ у РНП зазначати кафедри університету, які викладають загальноуніверситетські дисципліни, відповідно до Додатку 7 цього наказу;
■ до 09 червня 2025 року забезпечити оприлюднення на сайтах кафедр затверджених навчальних планів та РНП за всіма рівнями та формами здобуття вищої освіти на 2025/2026 н.р. незалежно від кількості вступників у поточному році;
■ до 7 липня 2025 року забезпечити розміщення на сайтах кафедр затверджених робочих програм (силабусів) освітніх компонентів, які присутні в тих РНП на 2025/2026 н.р., за якими кафедра здійснює підготовку;
■ забезпечити проведення звітування аспірантів двічі на рік, щодо виконання індивідуального плану роботи, відповідно до встановленого графіка навчального процесу; врахувати, що відповідно до пункту 19 Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (Постанова КМУ від 19.05.2023 р. №502), щорічне керівництво аспірантами науковому керівнику зараховується до його наукової роботи.
12.9. На кафедрах, які спільно з Інститутом післядипломної освіти здійснюють підготовку здобувачів другої вищої освіти, розробити та затвердити інтегровані навчальні плани та РНП до 16 червня 2025 року (плани надавати до відділу наступної освіти ІПО, кімната 40-5 корпус №1).
13. Конструкторському бюро інформаційних систем (Ковтунець О.В.)
13.1. Забезпечити функціонування модулів АС «myKPI» для введення інформації, її збереження з метою генерування навчальних планів і РНП та реалізації вибору дисциплін здобувачами вищої освіти з ЗУ-Каталогу та Ф-Каталогів.
13.2. Забезпечити належне функціонування ІС «Електронний кампус» та АС «Деканат» з метою адміністрування освітнього процесу та супроводження контингенту здобувачів вищої освіти у 2025/2026 н.р.
13.3. Забезпечити інформаційно-консультаційну та програмно-технічну підтримку навчальних підрозділів щодо функціонування АС «myKPI», ІС «Електронний кампус» та АС «Деканат».
14. Науково-технічній бібліотеці ім. Г.І. Денисенка (Кулик Є.В.) :
■ укомплектувати бібліотеку необхідною літературою;
■ забезпечити організовану видачу навчальної літератури здобувачам вищої освіти на 2025/2026 н.р.;
■ забезпечити консультування, проведення освітніх заходів для здобувачів вищої освіти з інформаційної грамотності та ефективного використання інформаційних ресурсів для навчання та досліджень.
15. Контроль за виконанням наказу покласти на першого проректора Безуглого М.О. та проректора з навчальної роботи Желяскову Т.М.

Ректор
Анатолій МЕЛЬНИЧЕНКО

Понеділок, Квітень 28, 2025 - 14:30 to П'ятниця, Серпень 22, 2025 - 14:30

Якщо ви помітили помилку, виділіть слово, що містить цю помилку та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо за вашу допомогу

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.